Get Adobe Flash player
92-516 Łódź,
ul. Puszkina 80

Telefony:

42 677 0430 > 11:00-19:00,
692 202 904 > 10:00-19:00,
504 605 360 > 10:00-19:00

e-mail: INFO@ZTR-TUNING.PL
  • 398842odsłon razem:
  • 20odsłon dzisiaj:
  • 10gości dzisiaj:
  • 260w tym miesiacu:
  • 0online:
  • 06/04/2012licznik od:

Digital ECU Tuner 3 jest następcą popularnego urządzenia typu „piggy back” Digital ECU Tuner 2.
Dzięki zastosowaniu wydajniejszego procesora oraz pamięci DataFlash 8Mb możliwe było znaczne rozszerzenie możliwości urządzenia.
ecu_master_cd

Do głównych zmian należą obsługa portu USB, dwa przełączane zestawy 4 map o wymiarach 16×16, zaawansowane adaptacyjne wejście zapłonowe, 4 krotnie dokładniejszy przetwornik DAC, offlinowe logowanie do pamięci DataFlash i wiele, wiele innych.

 

 

 

Cechy urządzenia:

– 4 niezależne mapy 16×16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu),
– 8 map korekcji 16×1,
– 2 niezależne, przełączane zestawy map,
– możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego,
– 4 wejścia analogowe,
– wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa,
– pomiar napięcia zasilania,
– możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz),
– obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla, optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),
– obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,
– obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki,
– obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie „full group”),
– wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie,
– automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
– procedura startowa,
– hamownia drogowa,
– możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),
– możliwość darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje),
– komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB
– 24 miesiące gwarancji na urządzenie.

 Wymagania sprzętowe:

Do poprawnej współpracy z urządzeniem wymagana jest poniższa minimalna konfiguracja:

– Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
– rozdzielczość ekranu co najmniej 1024×768 16bit,
– procesor z zegarem co najmniej 600MHz,
– port USB.

 Skład zestawu:

– urządzenie Digital Ecu Tuner 3,
– kabel USB AA,
– wtyczka, Komplet pinów do wtyczki,
– płyta CD z oprogramowaniem, sterownikami oraz z instrukcją użytkownika w języku polskim,
– dodatkowy zestaw rezystorów oraz dioda prostownicza przydatna przy instalacji urządzenia.

 

 

ECUMASTER EMU  jest zaawansowanym technologicznie, uniwersalnym komputerem typu Stand Alone, sterującym pracą silników o zapłonie iskrowy.
Kontroluje on wszelkie aspekty działania silnika, oraz zapewnia procedury awaryjne w przypadku uszkodzenia lub niepoprawnej pracy czujników.
Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii w dziedzinie elektroniki jak również oprogramowania, urządzenie charakteryzuje się bardzo dużymi możliwościami i atrakcyjną ceną.
ecumaster2

Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane silniki samochodów sportowych, generatory prądu czy łodzie motorowe.

Cechy urządzenia:

– 6 wyjść na wtryskiwacze paliwa (5A)
– 6 wyjść uniwersalncyh (5A)
– 6 wyjść sterujących cewkami zapłonowymi (7A)
– 4 wyjścia sterujące bipolarnym silnikiem krokowym (1A)
– 2 wejścia EGT
– 2 wejścia czujników spalania stukowego
– wbudowany kontroler szerokopasmowej sondy lambda LSU 4.2
– wbudowany czujnik ciśnienia 400kPa
– wbudowany czujnik ciśnienia barometrycznego
– 4 wejścia częstotliwościowe dla czujników VR/HALL
– 3 wejścia analogowe (TPS, CLT, IAT)
– 4 uniwersalne wejścia analogowe (0-5V)
ecumaster– rozdzielczość czasu wtrysku 16us
– zgodność z normą ISO 7637
– obsługa 1-12 cylindrów- maksymalne obroty 16000
– rozdzielczość kąta wyprzedzenia zapłonu 0,5 stopnia
– detekcja spalania stukowego dla częstotliwości 1-20kHz
– algorytm obliczania dawki paliwa Speed Density, Alpha-N
– mapa VE 16×16, rozdzielczość 0,1% VE
– mapa zapłonu 16×16, rozdzielczość 0,5 stopnia
– mapa AFR Target 16x16m, rozdzielczość 0,1 AFR
– kalibracja napięciowa wtryskiwaczy
– kalibracja czasu ładowania cewek
– kalibracja czujników IAT, CLT
– sterowanie wolnymi obrotami z wykorzystaniem kontrolera PID – sterowanie doładowaniem, wtryskiem podtlenku azotu
– wyjścia parametryczne służące do obsługi pompy paliwa, wentylatorów, etc.
– funkcje sportowe jak launch control, shift light zależny od biegu, flat shift
– logowanie ponad 100 parametrów pracy urządzenia
– obsługa kontrolki check engine
– komunikacja z komputerem PC za pomocą portu USB
– przyjazne oprogramowanie z możliwością darmowej wymiany firmwareu
– instrukcja i pomoc techniczna w języku polskim
– 24 miesięczna gwarancja

Nasz nowy projekt,
szczegóły niebawem ;-]

Celica ZTR DRAG FWD TURBO 2GR-FE 1000HP