Digital ECU Tuner 3 jest następcą popularnego urządzenia typu „piggy back” Digital ECU Tuner 2.
Dzięki zastosowaniu wydajniejszego procesora oraz pamięci DataFlash 8Mb możliwe było znaczne rozszerzenie możliwości urządzenia.
Do głównych zmian należą obsługa portu USB, dwa przełączane zestawy 4 map o wymiarach 16×16, zaawansowane adaptacyjne wejście zapłonowe, 4 krotnie dokładniejszy przetwornik DAC, offlinowe logowanie do pamięci DataFlash i wiele, wiele innych.
Cechy urządzenia:
– 4 niezależne mapy 16×16 (mapa paliwa, dwie mapy PWM, mapa zapłonu),
– 8 map korekcji 16×1,
– 2 niezależne, przełączane zestawy map,
– możliwość modyfikacji pojedynczego sygnału analogowego,
– 4 wejścia analogowe,
– wbudowany DataFlash umożliwiający logowanie sygnałów bez podłączonego laptopa,
– pomiar napięcia zasilania,
– możliwość modyfikowania sygnału przepływomierza częstotliwościowego (17Hz-4kHz),
– obsługa sygnału zapłonowego z wykorzystaniem czujników indukcyjnych, Halla, optycznych oraz sygnałów sterujących modułem zapłonowym. Urządzenie obsługuje zarówno sygnały pojedyncze (single ended) jak i zbalansowane (differential),
– obsługa wielu typów zapłonu: 60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules,
– obsługa zaworu sterującego doładowaniem turbosprężarki,
– obsługa 4 wtryskiwaczy wysokoopornościowych (praca w systemie „full group”),
– wyjście typu ON/OFF sterowane parametrycznie,
– automatyczna konwersja z MAP to MAF z wykorzystanie algorytmu uczenia,
– procedura startowa,
– hamownia drogowa,
– możliwość kalibracji dowolnego czujnika analogowego, dzięki czemu wartości analogowe mogą być wyświetlane w ich realnych wartościach (np. sygnał z MAP sensora w barach, sygnał z sondy szerokopasmowej jako AFR, etc.),
– możliwość darmowego upgradeu firmware w miarę rozwoju urządzenia (np. nowe tryby zapłonu, dodatkowe funkcje),
– komunikacja z urządzeniem odbywa się przy pomocy złącza USB
– 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
Wymagania sprzętowe:
Do poprawnej współpracy z urządzeniem wymagana jest poniższa minimalna konfiguracja:
– Windows 2000, XP, Vista, Windows 7
– rozdzielczość ekranu co najmniej 1024×768 16bit,
– procesor z zegarem co najmniej 600MHz,
– port USB.
Skład zestawu:
– urządzenie Digital Ecu Tuner 3,
– kabel USB AA,
– wtyczka, Komplet pinów do wtyczki,
– płyta CD z oprogramowaniem, sterownikami oraz z instrukcją użytkownika w języku polskim,
– dodatkowy zestaw rezystorów oraz dioda prostownicza przydatna przy instalacji urządzenia.
ECUMASTER EMU jest zaawansowanym technologicznie, uniwersalnym komputerem typu Stand Alone, sterującym pracą silników o zapłonie iskrowy.
Kontroluje on wszelkie aspekty działania silnika, oraz zapewnia procedury awaryjne w przypadku uszkodzenia lub niepoprawnej pracy czujników.
Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii w dziedzinie elektroniki jak również oprogramowania, urządzenie charakteryzuje się bardzo dużymi możliwościami i atrakcyjną ceną.
Głównym zastosowaniem produktu są zmodyfikowane silniki samochodów sportowych, generatory prądu czy łodzie motorowe.
Cechy urządzenia:
– 6 wyjść na wtryskiwacze paliwa (5A)
– 6 wyjść uniwersalncyh (5A)
– 6 wyjść sterujących cewkami zapłonowymi (7A)
– 4 wyjścia sterujące bipolarnym silnikiem krokowym (1A)
– 2 wejścia EGT
– 2 wejścia czujników spalania stukowego
– wbudowany kontroler szerokopasmowej sondy lambda LSU 4.2
– wbudowany czujnik ciśnienia 400kPa
– wbudowany czujnik ciśnienia barometrycznego
– 4 wejścia częstotliwościowe dla czujników VR/HALL
– 3 wejścia analogowe (TPS, CLT, IAT)
– 4 uniwersalne wejścia analogowe (0-5V)
– rozdzielczość czasu wtrysku 16us
– zgodność z normą ISO 7637
– obsługa 1-12 cylindrów- maksymalne obroty 16000
– rozdzielczość kąta wyprzedzenia zapłonu 0,5 stopnia
– detekcja spalania stukowego dla częstotliwości 1-20kHz
– algorytm obliczania dawki paliwa Speed Density, Alpha-N
– mapa VE 16×16, rozdzielczość 0,1% VE
– mapa zapłonu 16×16, rozdzielczość 0,5 stopnia
– mapa AFR Target 16x16m, rozdzielczość 0,1 AFR
– kalibracja napięciowa wtryskiwaczy
– kalibracja czasu ładowania cewek
– kalibracja czujników IAT, CLT
– sterowanie wolnymi obrotami z wykorzystaniem kontrolera PID – sterowanie doładowaniem, wtryskiem podtlenku azotu
– wyjścia parametryczne służące do obsługi pompy paliwa, wentylatorów, etc.
– funkcje sportowe jak launch control, shift light zależny od biegu, flat shift
– logowanie ponad 100 parametrów pracy urządzenia
– obsługa kontrolki check engine
– komunikacja z komputerem PC za pomocą portu USB
– przyjazne oprogramowanie z możliwością darmowej wymiany firmwareu
– instrukcja i pomoc techniczna w języku polskim
– 24 miesięczna gwarancja