Get Adobe Flash player
92-516 Łódź,
ul. Puszkina 80

Telefony:

42 677 0430 > 11:00-19:00,
692 202 904 > 10:00-19:00,
504 605 360 > 10:00-19:00

e-mail: INFO@ZTR-TUNING.PL
  • 223726odsłon razem:
  • 9odsłon dzisiaj:
  • 7gości dzisiaj:
  • 1110w tym miesiacu:
  • 0online:
  • 06/04/2012licznik od:

Toyota MR2 Turbo

Silnik:

panewki – ACL
koło zamachowe – Fidanza
kute tloki – Wiseco
kute korby – Pauter
sruby główne i korbowodowe – ARP
wałki, talerzyki, sprężynki, regulowane kółka – CatCams
wtryski – Sard 800
pompa paliwowa – Aeromotive 344
listwa paliwowa – Sard
regulator paliwa – Aeromotive
zawory i uszczelniacze – Ferrea + 1mm
szklanki od 1ZZ
turbo Garrett – GTX3076
wastegate – Tial
blow off – Tial
intercooler by ZTR + 2 wiatraki Spal
kolektor ssący – RS
separator odmy – Cusco
filtr – K&N
przepustnica – 70 mm
przewody – TRD
termostat – TRD
chłodnica wody – PWR
chłodnica oleju – MOCAL
podstawka pod filtr oleju z termostatem – Greedy
zawór ciśnienia wody – TRD
pompa oleju – TODA
pasek rozrządu – Greedy
wtrysk wody/metanolu – AEM

Elektronika:

komputer – AEM EMS
sonda – AEM UEGO
zegar – AEM 18 in 1
wzmacniacz iskry – MSD
cewka – MSD

Napęd:

szpera – Quaife
sprzęgło – ACT
wysprzęglik i pompa z 1ZZ
mocniejsze koszyki półosi

Zawieszenie:

amortyzatory – KONI
sprężyny – EIBACH
rozpórka – TEIN

Hamulce:

przód, zestaw D2 – tarcza 330mm 8 tloczkow
tył – EBC TG, klocki EBC RS

Wygląd:

światła – Hella
pozycje – clear smoke
światła do jazdy dziennej Hella
felgi 17″ ATS DTM COMPETITION

 

Nasz nowy projekt,
szczegóły niebawem ;-]

Celica ZTR DRAG FWD TURBO 2GR-FE 1000HP