Toyota MR2 Turbo
Silnik:
panewki – ACL
koło zamachowe – Fidanza
kute tloki – Wiseco
kute korby – Pauter
sruby główne i korbowodowe – ARP
wałki, talerzyki, sprężynki, regulowane kółka – CatCams
wtryski – Sard 800
pompa paliwowa – Aeromotive 344
listwa paliwowa – Sard
regulator paliwa – Aeromotive
zawory i uszczelniacze – Ferrea + 1mm
szklanki od 1ZZ
turbo Garrett – GTX3076
wastegate – Tial
blow off – Tial
intercooler by ZTR + 2 wiatraki Spal
kolektor ssący – RS
separator odmy – Cusco
filtr – K&N
przepustnica – 70 mm
przewody – TRD
termostat – TRD
chłodnica wody – PWR
chłodnica oleju – MOCAL
podstawka pod filtr oleju z termostatem – Greedy
zawór ciśnienia wody – TRD
pompa oleju – TODA
pasek rozrządu – Greedy
wtrysk wody/metanolu – AEM
Elektronika:
komputer – AEM EMS
sonda – AEM UEGO
zegar – AEM 18 in 1
wzmacniacz iskry – MSD
cewka – MSD
Napęd:
szpera – Quaife
sprzęgło – ACT
wysprzęglik i pompa z 1ZZ
mocniejsze koszyki półosi
Zawieszenie:
amortyzatory – KONI
sprężyny – EIBACH
rozpórka – TEIN
Hamulce:
przód, zestaw D2 – tarcza 330mm 8 tloczkow
tył – EBC TG, klocki EBC RS
Wygląd:
światła – Hella
pozycje – clear smoke
światła do jazdy dziennej Hella
felgi 17″ ATS DTM COMPETITION