W katalogu KONI
Budowa numerów katalogowych
Numer katalogowy składa się z dwóch części:
– pierwsza część mówi o konstrukcji amortyzatora,
– druga jest numerem referencyjnym dla pojazdu.
W niektórych przypadkach występuje dodatkowo oznaczenie L (lewy) lub R (prawy) w przypadku niesymetrycznego mocowania.
Amortyzatory z żółtej serii mają dopisek Sport.
Amortyzatory specjalnej konstrukcji mają dopisane rozszerzenie nazwy np: SP, SPD, SPA i SPX (4×4)
Serie 1110, 1130, 1150 zestawy sportowe do tuningu w różnych konfiguracjach wraz ze sprężynami |
Serie 26, 30 regulowane amortyzatory jednorurowe gazowe (wysokociśnieniowe) Serie O26, O30 amortyzatory gazowe jednorurowe bez regulacji |
Seria 8000 regulowane dwururowe amortyzatory hydrauliczne z integralną sprężyną progresywną odbijającą przy ciężkim załadunku |
Serie 76, 80, 82, 84 regulowane dwururowe amortyzatory hydrauliczne Serie 8040, 8240 regulowane amortyzatory dwururowe hydrauliczne z przestrzenią wyrównawczą wypełnioną gazem pod niskim ciśnieniem |
Serie 86, 87 regulowane amortyzatory dwururowe hydrauliczne: Serie 8640, 8740 nieregulowane amortyzatory dwururowe hydrauliczne z przestrzenią wyrównawczą wypełnioną gazem pod niskim ciśnieniem: |
|
Serie 8010 Sport, 8210 Sport amortyzatory dwururowe hydrauliczne z regulacją zewnętrznąSerie 8041 Sport, 8241 Sport regulowane z zewnątrz amortyzatory dwururowe hydrauliczne z przestrzenią wyrównawczą wypełnioną gazem pod niskim ciśnieniem |
|
Serie 8610 Sport, 8710 Sport regulowane z zewnątrz amortyzatory dwururowe hydrauliczne: Serie 8641 Sport, 8741 Sport regulowane z zewnątrz amortyzatory dwururowe hydrauliczne z przestrzenią wyrównawczą wypełnioną gazem pod niskim ciśnieniem: |