Get Adobe Flash player
92-516 Łódź,
ul. Puszkina 80

Telefony:

42 677 0430 > 11:00-19:00,
692 202 904 > 10:00-19:00,
504 605 360 > 10:00-19:00

e-mail: INFO@ZTR-TUNING.PL
  • 223726odsłon razem:
  • 9odsłon dzisiaj:
  • 7gości dzisiaj:
  • 1110w tym miesiacu:
  • 0online:
  • 06/04/2012licznik od:

Rover 114 GTI

Jednym z Naszych aut wyścigowych jest Rover 114 gti.
Samochód ten bierze udział w wyścigach równoległych na dystansie 1/4 mili nieprzerwanie od 2004 roku.

Samochód seryjnie wyposażony jest w silnik o pojemności 1.400 cc, który osiąga moc 103 KM (seryjnie wykorzystywany również w polonezach). Kilka pierwszych sezonów auto startowało w klasie silników wolnossących do pojemności 1550 cc, w której zdobył trzykrotnie tytuł Mistrza Polski, będąc bezkonkurencyjnym oraz zdobywając wiele rekordów przejazdu.

Od roku 2007 silnik został poddany dalszym modyfikacjom. Wyposażony w turbosprężarkę przeszedł do klasy wyższej, samochodów z silnikami o pojemności do 1550 cc z doładowaniem, w której dwa kolejne tytuły mistrzowskie ugruntowały jego pozycję w wyścigach równoległych oraz spowodowały wielką popularność i rozpoznawalność auta.

Od roku 2009, z powodu zmian regulaminowych, przeszliśmy do klasy wyższej (samochodów o przednim napędzie z doładowaniem), gdzie rywalizujemy z autami o dużo większej pojemności, a tym samym możliwościach. Kolejne modyfikacje pomogły skutecznie rywalizować również w tej klasie, a kolejny tytuł Mistrza Polski był tego dowodem. Od roku 2007 ustanowiliśmy również wiele rekordów czasowych i na dzień dzisiejszy jesteśmy posiadaczem oficjalnego rekordu przejazdu w klasie, który wynosi 10,83 sekundy.

Profesjonalnie przygotowane auto, mała awaryjność oraz umiejętności całego team’u zaowocowały do tej pory sześcioma kolejnymi tytułami Mistrza Polski obu federacji zajmujących się organizacji wyścigów równoległych, a w sezonie 2008 również Mistrza Węgier. W tym roku naszym celem jest zdobycie kolejnego tytułu w kraju, oraz wyjazdy na zawody zagraniczne i rywalizacja z czołówką europejską.

Podczas tych sześciu lat auto wielokrotnie opisywane w wielu tytułach branży motoryzacyjnej m. in. miesięczniki GT, Auto Moto, Tuning Świat, Spojler, w tygodniku Auto Świat, pojawiał się również w niezliczonej ilości relacji z zawodów w telewizji, prasie codziennej, branżowej i internecie. Wielokrotnie pojawiał się również w telewizji TVN Turbo.

Dane techniczne:

Pojemność: 1548cc
Moc: 450 KM
Moment: 400 Nm
Masa własna: 600 kg
Przyspieszenie 0-100 km/h: 2.8 sek.
Czas przejazdu 1/4 mili: 10,83 sek. / aktualny najlepszy czas
Prędkość na mecie: 218 km/h

Nasz nowy projekt,
szczegóły niebawem ;-]

Celica ZTR DRAG FWD TURBO 2GR-FE 1000HP